Obowiązki
- przeprowadzanie analiz jakościowych
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- realizacja audytów wewnętrznych oraz monitorowanie zgodności procesów z wymaganiami;
- wdrażanie i przestrzeganie standardów jakościowych;
- analiza niezgodności, identyfikacja przyczyn oraz opracowywanie działań korygujących i zapobiegawczych;
- nadzór nad aparaturą kontrolno-pomiarową;
- współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania
- zdolności analityczne, zaangażowanie, dociekliwość i spostrzegawczość;
- znajomość ISO 9001:2015;
- znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na tworzenie i korzystanie z dokumentacji technicznej;
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
Dodatkowymi atutami będą
- wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria produkcji, zarządzanie jakością lub pokrewne);
- znajomość normy IATF 16949:2016 i Automotive Quality Core Tools: APQP, PPAP, FMEA, SPC, MSA;
- umiejętność obsługi i wzorcowania aparatury kontrolno-pomiarowej;
- doświadczenie w produkcji kontraktowej elektroniki;
- znajomość standardów IPC;
- umiejętność obsługi systemu ERP.
Oferujemy
- umowę o pracę;
- elastyczny czas pracy;
- szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego;
- dofinansowanie do wypoczynku ("wczasy pod gruszą");
- przyjazną atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- różnorodność zadań i udział w ciekawych projektach.
Administratorem danych osobowych jest EAE Elektronik Sp. z o.o. z siedzibą w Sanoku ul. Przemyska 24d. Dane zawarte w CV przetwarzane będą jedynie w procesie rekrutacji. Dane podawane są dobrowolnie, w każdej chwili możesz poprosić o dostęp i o modyfikację/usunięcie swoich danych.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.